Hoe krijg ik de waarschuwing weg dat het security center uitstaat, zonder dat er irritante pijltjes verschijnen?

In Windows Vista is de service 'Security Center' uitgeschakeld. Dan verschijnt er echter een system-tray item met de titel 'Beveiligingswaarschuwingen van Windows'. Een rood schildje met een witte kruis. Nu kan je per system-tray item selecteren of je hem wel of niet wilt zien. Echter, als je die mogelijkheid activeert, krijg je irritante pijltjes die aangeven dat er system-tray items zijn verborgen.
Dus die pijltjes wil ik niet, en ook niet dat rode schild met wit kruis.

In het plaatje wijzen de irritante pijltjes naar rechts - de verborgen items staan aan. Als je op de pijltjes klikt, gaan ze naar links wijzen en is het schildje weg maar dan zijn nog steeds die irritante pijltjes te zien.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.2K
Ritsuka
10 jaar geleden
zo irritant is het niet toch

Antwoorden (1)

Ga naar het security center. Daar kan je in vista nog ergens instellen dat je geen meldingen/waarschuwingen van security center wil ontvangen.

Let op, je bent dan meteen alle meldingen kwijt. In windows xp destijds kon je nog kiezen om bijvoorbeeld alleen de meldingen van windows update te negeren maar wel die van de firewall en de antimalwarebeveiliging te laten zien. In windows vista is dat jammer genoeg dus een stapje achteruit...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
"Ga naar het security center. Daar kan je in vista nog ergens instellen dat je geen meldingen/waarschuwingen van security center wil ontvangen." Ik kan die optie helaas niet vinden...? Misschien kijk ik niet goed.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Helemaal links staat ergens een linkje met de naam "waarschuwingen van beveiligingscentrum wijzigen".