Doet fotostream het bij ios7 niet meer?

Ik heb ios7 op m'n iPhone en iPad, maar nu zie ik geen nieuwe foto's meer bij fotostream binnenkomen, terwijl iCloud foto's wel aan staat. Mijn vriend heeft nog iOS 6 en zijn foto's komen wel binnen bij mij via stream (wij gebruiken dezelfde Apple id. Account)

Weet iemand hoe dit zit?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

als ik goed zie is fotostream vervangen zie de pagina in de bron