Is dit een goeie Gaming notebook ?

Het is via Marktplaats voor 130,- waar moet ik opletten ?

Ik vind de videokaart mb getal vreemd.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Gezien de specificaties, nee!
Daarbij komt dat je een gaming notebook eigenlijk al niet tweede hands zou willen kopen. Als je een nieuwe koopt met de beste specs loop je na een half jaar al achter, laat staan dus als je een tweede hands koopt.
Lekker door sparen voor een nieuwe en goede laptop zou ik zeggen en als het je niet zo heel veel uitmaakt, ga dan gewoon voor een desktop PC. Meestal goedkoper en veel makkelijker te upgraden met nieuwe hardware als je na een jaar toch niet meer de nieuwste games kunt spelen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Oke, maar normaal gesproken kun je al redelijk gamen met een videokaart van 512mb, maar deze heeft meer dan 1 gig, de meeste laptops die ze nieuw kopen hebben ook 1 gig of meer, deze RAM is 3gb Ik ben niet echt opzoek naar de nieuweste game's ,
ik zou graag Warrock willen spelen http://nl.wikipedia.org/wiki/War_Rock en misschien wat nieuwe schiet spellen en eventueel call of duty black 2 , en overige delen
http://www.game-debate.com/games/index.php?g_id=3685&game=Call%20of%20Duty:%20Black%20Ops%202 Hoeft niet persee op de hoogste grapighs, medium zou genoeg zijn
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Peter, een andere notebook voor 150,- heeft: 796 mb videokaart > 2 gb RAM > 2,26 ghz
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb even gegoogled voor je op de grafische kaart die er in zou zitten maar op elke site geven ze aan dat hij "maar" 256mb is.
http://www.notebookcheck.net/NVidia-GeForce-8400M-G.3710.0.html
Alles wat ik nu zeg is mijn persoonlijke mening;
De gemiddelde laptop wordt nu zoiezo met 4GB of meer aan geheugen verkocht en de gemiddelde grafische kaart heeft idd zoals je zelf al zegt 1GB of meer. Als ik dan zie dat er al in 2007 over deze kaart is geschreven is dit voor mij een NO GO. Misschien dat je nog kunt achterhalen hoe oud deze laptop is maar ik zou me vingers er niet aan branden, ook niet voor 130 euro wat eigenlijk geen geld is voor een laptop maar of je er mee kan doen wat je wilt, dat betwijfel ik.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Die tweede klinkt al iets beter, is jammer dat er maar 2 gb RAM in zit. Dat kan wel eens aan de kleine kant zijn
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Sorry voor mijn "vele" reacties hoor maar als je hem voor games gaat gebruiken is het vaak wel beter om een "externe" grafische kaart te gebruiken, dus van NVidia
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Elke reactie is informatie denk ik maar, is goed, ik ga hem eens mailen dat in toch geen interesse heb Maar die tweede van mij wat iets beter is, wat moet u weten van die laptop ?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Stuur me die link anders even van de advertentie, wil wel eens weten wat voor grafische kaart dat is
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
796 MB http://www.marktplaats.nl/a/computers-en-software/laptops-en-notebooks/m726240116-hp-6730b-160-gb-hd-dvd-brander-15-4-lcd-p8400.html?c=3c1f5dcc18d02a99040ca8de656940d2&previousPage=lr
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Mijn notebook Haier is te traag voor mij, als ik 4 browsers los heb + een aflevering van aflevering gemist dan hangt hij vaak staat er '' internet reageerd niet'' bovenaan, en ik kan daar slecht tegen, uiteindelijk wil ik ook enkele game's gaan spelen als ik een andere heb, niet meer dan 200,- waar ik ook paar games kan spelen, maar vooral films kijken en zo.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
http://www.marktplaats.nl/a/computers-en-software/laptops-en-notebooks/m724937876-msi-laptop-norton-virusscanner-te-koop.html?c=efb2ef4dc323389c4f92ed10afa33e3a&previousPage=lr Probeer deze adverteerder eens aan te schrijven en te vragen naar de grafische kaart
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Aardig maar hij woont in Limburg en ik in gelderland 6903cr
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Tever bedoel ik daarmee haha
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je echt nu iets wil kopen denk ik dat ik toch voor die ene met 796mb zou gaan. Het is het allemaal net niet om eerlijk te zijn dus ik adviseer je wel om door te sparen maar het is je eigen keuze natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Oke, ik volg het advies wil geen spijt achteraf
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Lees deze vraag nog even die hier eerder is gesteld
http://www.goeievraag.nl/vraag/computers-internet/hardware/opzoek-goede-goedkope-game-laptop.206817
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dankje, hoge prijzen, wat zijn de belangrijke ghz > ram > videokaart status ? voor een gaming laptop, hoe hoog moet het minimaal zijn, dan schrijf ik het op een blaadje.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Inderdaad, kwaliteit komt met een prijs. Misschien vind je iets tweede hands met deze specificaties. Minimaal een dual core processor met 2.5ghz dan zit je volgens mij op een i5 van intel, misschien dat een i3 ook al genoeg is, of een A8/A6 van AMD, minimaal 4gb ram en een dedicated video kaart zoals een nvidia of ATI. Nieuw zal je kunnen rekenen tussen de 5 en 600 euro denk ik. Misschien reclame of bepaalde acties dat je ze goedkoper vind....
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Pfiew, ja ik schrijf het op en ik hou het in de gaten
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Succes met je zoektocht!
En nogmaals, het hoeft geen nieuwe te zijn he maar als je die specs als richtlijn aan houd moet het goed komen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dankjewel petertje.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt, ik weet nu de goeie spec's

Andere antwoorden (1)

Als je geen zware games gaat spelen zoals GTA of call of duty kun je op low Graphics wel gamen , maar toch kun je het beste een desktop pc kopen met betere processor / ram geheugen en videokaart . Dat zie je vanzelf wel
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik ben overgestapt naar laptop/notebook, vind het veel fijner zo, geen kabels en bureau