Hoe kan ik achter mijn Beperking code komen in iOS 7?

Hallo,

Als ik naar Instellingen > Algemeen > Beperkingen ga dan vraagt hij om een 4 cijferige code die ik allang al kwijt ben geraakt. Ik heb vele codes al geprobeerd, zonder succes. Ik zou graag mijn Safari-browser willen verwijderen van mijn iPhone. Ik heb een backup (reservekopie) gemaakt en toen ben ik naar %APPDATA% gegaan om m'n code te achterhalen, tussen al die files moest ik ''662bc........'' opzoeken. Deze file heb ik met Word geopend en ik moest m'n 4 cijferige code zien. Ik kan dit niet echt goed zien, misschien jullie wel?

¬ !"#$%&'()*+,-./01222527DE2STvDD2|}~€)&_ GEOUsageSessionID_ SBWiFiDontAskShownXringtone_ reminderalert-sound-identifier_ voicemail-sound-identifier\CachedVCCapsVSystem_ -GEOUsageSessionIDGenerationTime_ 5SBParentalControlsBlockTimeIntervalSinceReferenceDate_ calendaralert-sound-identifier_ SBParentalControlsFailedAttempts_ newmail-sound-identifier_ sentmail-sound-identifier]SBRingerMuted_ SBDeviceLockBlocked_ SBLanguageRestartForSetup_ SBSearchResultsDisabledDomains_ SBDeviceWipeEnabled_ -SBDisplayIDsWithBadgingDisabled_ SBParentalControlsEnabled_ SBSearchResultOrdering_ SBLanguageRestartWhileLocked_ facebookpost-sound-identifier_ SBRecentDisplays_ -SBEnvironmentsToLastKnownTokens_ SBDidShowReorderText_ SBShowBatteryPercentage_ SBLanguageRestart_ senttweet-sound-identifier_ _im_ab_cache_sequence_number_ SBSoftwareUpdateOSVersion_ SBBacklightLevel2_ SBLastSystemVersion\_im_ab_cache_ sms-sound-i

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Ik denk dat je het gekopieerde bestand net niet helemaal hebt kunnen kopiëren.
Je code moet namelijk bijna helemaal aan het einde staan.
Het eindigt namelijk met:

—[countryCodeRus ">∫MΩU8C148SPALT0304"B“/LawꕨªÂ¸>T`gç°™¨≠Ø∏¬√∆“’÷€›fi‰ËÌÚ&Û"

(In dit voorbeeld is de code 0304)
Hoop dat je er wat mee kan.