hoe haal ik de pop up klok weg uit windows 8?

Ik werk met windows 8 en heel vaak krijg ik een pop-up met een klok tevoorschijn en iets met een pop-up met instellingen,zoeken,apparaten en delen. Hoe haal ik deze weg? Vooral de klok is erg irritant,want hij doe dit meestal als ik op internet zit en ik dan niet bij een deel van de internetpagina kan. Wie weet een oplossing?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Je hebt het over de "Charms-bar" in Windows. Deze verschijnt als je met je muis naar de rechterbovenhoek van je scherm gaat.

De charms-bar is wel uit te schakelen, maar daarvoor moet je in de registry zijn. Dat kan gevaarlijk zijn. In onderstaande link een beschrijving wat je moet doen.

Je kunt ook wachten tot de Win8.1 update volgende maand, want daarin kun je het op een normale manier instellen.
bamibal
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord.