Ik heb een Samsung Galaxy Ace. Mijn wifi werkt niet op mijn sitecom router?

Mijn laptop werkt wel op de router en iedereen die hier thuis komt heeft wel Wifi op zijn telefoon via mijn router. Mijn telefoon werkt ook op andere routers, binnen en buitenland. Wat kan het probleem zijn?
Dank alvast
PS: aan/uitzetten van telefoon helpt niet, ook vergeten netwerk niet.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wat voor wifi router heb je? Welk type is het want als de router alleen bijvoorbeeld de a band heeft. Dan kan de telefoon niet verbinden omdat deze alleen b/g/n ondersteund

Antwoorden (1)

Helaas werken lang niet alle draadloze netwerkapparaten en wifi routers/access points met elkaar samen, zeker als het al een oudere N router is.

Kijk eens of Sitecom voor deze router nieuwere firmware heeft, via hun website of even bellen met hun helpdesk. Dat zou het enige zijn wat je kunt doen wat ik zo kan bedenken.

Aan de andere kant koop je voor 5 tientjes een nieuwe router die waarschijnlijk geen enkel probleem zal geven.