Waar is de beloofde Siri?

Na de update van iOS 7, is er geen Siri op iPhone 4, ookal stond het in de informatie van de update.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bron?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wat is het nut van siri??? Ik heb dr uitgezet. En mis haar niet.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Test
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Sorry voor de test maar er is GEEN siri op iphone 4. Alleen op de iphone 4s en hoger. Er is dus alleen een updye gekomen voor siri alleen die is er alleen als je siri hebt. En een iphone 4 heeft geen siri.

Het beste antwoord

Siri hoort niet bij de update van iOS 7. Siri bestond al voor iOS 7 en is alleen compatibel vanaf de 4S. iPhone 4 heeft alleen de Stembediening applicatie. De update voor Siri was zeg maar voor een nieuwe look.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord :D