Waar kan ik Windows ME Nederlands vinden?

Ik heb nog een oude laptop waar Windows ME op kan, helaas trekt ie Windows 2000 niet.

Nou heb ik de CD hier wel van, alleen deze is zo beschadigd dat hij hem niet meer kan lezen. Nu zoek ik dus een virtuele CD (bv een iso file) met Windows ME op z'n Nederlands. Ik heb nog de officiële licentie sleutel.

op ftdworld.net heb ik ook al gekeken, alleen daar kan ik hem helaas niet meer downloaden.

10 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Is het wellicht een optie om een lichte linux variant erop te gooien? Windows ME is een OS nachtmerrie. Ik neem niet aan dat je er iets anders mee gaat doen dan wat browsen of wat anders simpels.
Powergen
10 jaar geleden
We weten dat ME ook een nachtmerrie is onder de besturingsystemen, maar ik heb nog wat oude games die niet op de tegenwoordige PC's doen. Daarom zit ik ook te twijfelen of ik dan Win98 kan downloaden, maar dat zie ik later wel.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
via bit torent zou je deze ook kunnen downloaden hier staan een hele hoop besturingssystemen op volledig gratis je moet er alleen wel eerst een programma voor downloaden. bit torent kun je gewoon google-en en dan heb je hem gelijk al

Antwoorden (1)

Als ME draait en je een licentie hebt, heb ik nog wel een ME versie NL liggen als je die wilt hebben MITS je een geldige licentie hebt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Powergen
10 jaar geleden
Maar dat is zeker een OEM?