welke toetsen moet ik gebruiken om een @ te krijgen?

ik probeer een apestaartje @ te krijgen op mijn mini laptop-maar dat lukt me niet-wie weet welke knop ik daar voor moet indrukken??

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
33.6K

Antwoorden (6)

Op een gewone laptop is het Shift-2, probeer dat maar eens! :)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Shift + 2; werkt dat doe shift+ctrl (daarmee verander je de taal van je toetsenbord) en probeer het nogmaals.

Toegevoegd na 50 seconden:
*werkt dat NIET dan....
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bij mij is het shift-2. Afhankelijk van waar het teken op de toets staat, kan het ook alt-control met een bepaalde letter- of cijfertoets zijn.
Nog een mogelijkheid is om het van de zogenaamde 'character map' te halen. Maar die moet je eerst geladen hebben.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
bij een duits toetsenbord is het: Ctrl+Alt+Q

en normaal bij een nederlands toetsenbord is het : shift+2
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
probeer eens alt gr en 2 dan heb ik @
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ALT + 64 = @

Houdt de 'ALT' toets ingedrukt en typ vervolgens: 6 4 met je 'numpad' (numeriek eiland)