Hoe stel ik de goeie gebruiksmachtigingen in voor mijn windows 7 ?

Hallo, ik zou graag op het ander account in mijn windows 7 een gebruiksbeveiliging zetten. Het is een gastaccount maar dan zelf aangemaakt, dus niet het standaard gastaccount van windows 7. Ik heb het account Gast Account genoemd en zonder wachtwoord. Ik zou nu graag willen dat de persoon die gebruikt maakt van dit gast account niet de machtiging heeft om in mijn C - D schijf en mijn Door systeem gereserveerd schijf te komen, en dan zou ik graag een download beveiliging willen hebben in mijn google chrome/ internet explorer 9 zodat er geen software kan worden gedownload, of een wachtwoord beveiliging voor software of installatie van GC of IE. Kan iemand mij hierbij helpen? Ook zou ik graag willen hebben dat de Gast Account gebruiker niet in mijn programma's kan om ze te wijzigen of verwijderen en instellingen van beeld enz. Zou dit kunnen of een deel van deze punten? Ik zoek er al erg lang naar en dacht misschien kan een GoeieVraag gebruiker mij helpen.

Met vriendelijke groet,

Max

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
welke versie van win7 gebruik je? En waarom gebruik je niet een standaard gast account?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
W7 Ultimate, en ik gebruik de gewone gast account niet omdat ik daar niet in kan stellen Standaard gebruiker of administrator. Voor een persoon moet ik deze af en toe kunnen switchen, maar dat doet er eigenlijk niet toe. Ik moet gewoon weten hoe ik deze machtigingen instel. Niemand kan mij hiermee helpen tot nu toe en ik kan het ook nergens vinden dus ik hoop toch dat jij me wel kan helpen.

Het beste antwoord

Met de Local Group Policy editor. Ga naar Start>uitvoeren. Type hier MMC.
Kies Bestand>Molule toevoegen/verwijderen. Aan de linkerkant van het venster heb je "Beschikbare modules". Zoek hier de "Lokale gebruiker ...". Klik op teoevoegen, voltooien, OK.
In de local group policy editor kun je allerlei rechten van gebruikers aanpassen.