hoe komt het dat ik geen tekst kan invoeren in pc?

Als ik tekst invoer in outlook, internet, word dan kan ik 4 tekens invoeren en dan blokkeert het tekstveld. Na aanklikken kan er wederom weer 4 tekens ingevoerd worden. dit is erg irritant. Wie weet hoe ik dit kan oplossen.
De windows firewall start ook niet automatisch op. moet dit handmatig doen.
heb chrome. en win 7

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.4K

Antwoorden (3)

Weet niet of je hier wat aan hebt(versta er zelf niet veel van want heb geen windows 7):zoekt dergelijke dingen altijd bij de 'Toegankelijkheidsopties' van het 'Configuratiescherm'. Het gaat om handige (...) mogelijkheden die zijn bedoeld om de computergebruiker die wat minder mans (lees: onthand) is ook wat invoermogelijkheden te geven. Zijn die 'Toegankelijkheidsopties' wat onhandig geactiveerd, dan kunnen er de meest gekke dingen gebeuren! Verder kijken of er een macro-tool draait die roet in het eten gooit en daarvoor kijkt u dan weer in het 'Systeemvak' rechtsonder in beeld.
10 jaar geleden
Heb je dit probleem sinds kort of al sinds eerste gebruik?
Startte de firewall eerder wél uitzichzelf op?

Als alles eerder wel werkte zoals het hoort en de firewall eerst wel opstartte, zegt mijn eerste gevoel dat je computer besmet is met een of ander; malware, spyware, virus, trojan horse.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik sluit me aan bij Funkydogs, een ander toetsenbord zou je ook nog kunnen proberen, klinkt "vaag" maar zal niet de eerste keer zijn dat ik het meemaak. USB <-> PS/2 i.pv. PS/2 uit het jaar 0. Leen er anders 1 van je buren/kennissen om te kijken of dat verschil maakt, zo niet? dan is Funkydogs advies wellicht waarheid.