waarom kan mijn laptop ,niet gelijk op netstroom en accu tegelijk ?

Heb sinds kort een compact laptop ,en als ik iets (instellingen ) wil veranderen ,zegt de laptop ,kan niet op beide of netstroom of accu .
Is de accu dan kapot ,of het moederbord ,kortsluiting ,wie heeft er kijk op
B,v,d fred

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ronron1212
10 jaar geleden
je hebt de stekker in het stopcontact en dan krijg je meldingen of als je iets doet? je vraag is niet duidelijk
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
hoi ja heb de stekker van de oplader erin ,maar hij laad de accu niet op
En kan ook niks veranderen configuratie ,want dan zegt de com neeeeeeeee het 1 of het andere ,kan niet samen .moet ik de accu eruit halen ,en dan reageert de com wel ,snap er niks van ,hoor je doei

Antwoorden (1)

Inderdaad rare situatie. Je zou gewoon op beide moeten kunnen werken. Dit is dus een hardware probleem, ik zou allereerst de laptop uitzetten de accu eruit halen blazen in de pinnen. En stevig terug plaatsen. Dan stekker erin even laten opladen en dan opnieuw proberen. Blijft het probleem? breng 'm dan terug naar de winkel en ruil m om. Je zegt dat je 'm sinds kort heb dus dan heb je daar zeker recht op.