Welk bestand is voor het menu van WIndows 8?

In windows 8 is er een nieuw Start menu. Maar welk bestand is dat dan? En hoe heet het bestand?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat is geen bestand, maar een update die eraan komt. Je kan ook nu al iets installeren dat je je startknop weer terugkrijgt, maar dat is niet van MS zelf.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Huh, elk menustart werkt op een bestand. Windows 8 dan ook. Wat denk je, dat het menu start van Windows 8 van het internet word gehaald.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Welk bestand is het in XP of in Windows 7? Ik gok zelf dat het een stuk code is in een bestand en niet een bestand zelf dat als je het weghaalt alleen de metro interface weghaalt en de rest van w8 nog prima werkt. Maar ik kan er naast zitten. Toen je het had over het nieuwe startmenu dacht ik dat je het had over de binnenkort aankomende upgrade van w8 die weer een startknop terug zal brengen. Zo'n upgrade zal niet betekenen:
-delete startmenu.exe
-install startbutton.exe Of ik moet er ver naast zitten.

Het beste antwoord

Volgens mij was dit Shell32.dll, is een tijdje geleden en ik kan er naast zitten omdat ik tegenwoordig linux gebruik.

Als jou bedoeling van deze vraag het aanpassen van het startmenu achtergrond is, heb ik hier een link waar jij programma's vindt die dat voor jou kunnen doen.

http://operating-systems.wonderhowto.com/how-to/add-custom-background-image-your-windows-8-start-screen-0140266/

Als je het menu zoals windows 7 terug wilt halen in windows 8, moet je naar:
StartisBack, Start8, of andere programma's zoeken. Van deze twee weet ik wel dat ze hun werk doen :P

succes!
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dank voor je antwoord. Ik heb het getest en het werkt

Andere antwoorden (1)

Daar is volgensmij geen echt bestand voor, het is de hele Shell map.