waar kan ik de drivers vinden van de compal fw91?

Ik heb op mijn systeem windows xp sp3 gezet...
maar nu heb ik een probleem, ik kan internet niet meer op
mijn systeem herkent de modem niet, denk ik?
ik heb er niet zo heel veel verstand van, normaal ging het altijd goed...

het gaat om de ethernetcontroller pci-bus 0 en pci bus- 2
en de modem

ik heb een probleem met de audio modem?

ik hoop dat iemand me kan helpen?
ik zit nu op een apple macbook-> en als je dat niet gewend ben, is dat lastig
ook met mijn dure programma's (adobe-corel) die kan ik hier niet op
zetten...
die man probeert me een macbook aan te smeren :P
terwijl ik zo blij ben met mijn Compal fw91
intel dual cpu t2330@160ghz

alvast bedankt ;)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Op zich moet jouw driver nog gewoon aanwezig zijn
Als je je draadloze ( wifi ) verbinding bedoelt, dan moet je het in de richting van de netwerkwerkdrivers zoeken.

De ontbrekende drivers kan je hier vinden;
http://www.compal.com/index.php?option=com_content&view=article&id=107&Itemid=1397&lang=en
en
http://ftp.compal.com/asp/driver_dnd/index.htm

Maar laat eerst windows zelf maar eens aan het werk gaan.
Rechtsklikken op "deze computer" dan op beheren.
vervolgens op apparaatbeheer.
je krijgt dan een lijst te zien van al je hardware.
Bijzonderheden worden aangemerkt met een uitroepteken en daar moet je de fouten zoeken............
Klik op het item met de uitroepteken en klik wederom met rechts en dan op stuurprogramma's bijwerken.
Kies hier de eerste optie en hou even de vingers gekruist.
Vaak weet windows dan nog wel de goede drivers terug te vinden.
Zo niet, dan moet je toch teruggrijpen op de eerder aangegeven link.

Veel succes