Wij krijgen steeds als we onze laptop opstarten msiktd32.dll Wat is dat voor een fout?

Wat is dat voor een fout?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
msth32.dll ??

Antwoorden (2)

Het had handig geweest als je bij je vraag ook even had gezet welk besturingssysteem je hebt en wat de foutmelding precies is. Ik denk dat je het beste even kan kijken op onderstaande website. Deze heeft een aantal verschillende fouten en oplossingen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik denk dat u msth32.dll bedoelt. Hieronder staat een website vermeld (in het engels) over wat dit probleem is, hoe het ontstaat en hoe het op te lossen is. Veel succes.

Proairface