Waarom sluit mijn windows 7 niet goed af?

Mijn vaste pc windows 7 64 sluit niet goed af
hij blijft hangen in afsluiten
Wie weet hier voor de oplossing
alvast dank

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb dat ook al gehad dat mijn computer niet wou afsluiten. Als ik dat voorheb, dan hou ik de 'aan knop' ingedrukt tot de computer uiteindelijk uitschakelt.

Antwoorden (1)

Deze is lastig te troubleshooten, je zou een nieuwe gebruiker kunnen aanmaken, en checken of hetzelfde gebeurt met deze nieuwe gebruiker, zo sluit je uit dat je gebruikersprofiel roet in het eten gooit, met een nieuwe gebruiker heb je een nieuw profiel.

Anders zou je voordat je windows7 afsluit services en/of processen moeten afschieten zodat je een indicatie krijgt in welke hoek(applicatie) je het probleem moet zoeken...