wat is ios 6 ?

als ik sommige spelletjes op mijn ipad download staat er op dat ik geen ios 6 heb waar is dat goed voor ? en hoe instaleer je dat ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Dit is de versie waarop jou ipad loopt, om deze te updaten ga je naar instellingen>algemeen>software update. Nadat je dit gedaan hebt kan je het spelletje wel downloaden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

ios6 is het laatste bestuuringssysteem van Apple. Hiervoor had je ios5,ios4, etc. Waarschijnlijk draait jou ipad nog op ios5 of misschien zelfs 4 of 3. Om up te daten naar 6 moet je hem aan de computer aansluiten, iTunes opstarten en vervolgens klikken op software bijwerken of iets dergelijks
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoeft niet per sé. Je kunt het ook op je iPad zelf doen. Instellingen > algemeen > software-update
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klopt maar dit kan pas vanaf ios5 als ik me niet vergis
ht is in feite niet anders dan een upgrade van je besturing systeem
net zoiets als het verschil tussen windows vista naar window 7 windows 8 ed

De update is gratis
je ipad kan het vast wel aan en mocht dat niet het geval zijn zal de software updater
je dat wel melden
tip dit is een zwaardere update die ook een reboot vereist
dus sluit je usb stroomkabel aan of verbind met de pc
het kan heel vervelend zijn als halverwege je update de stroom uitvalt
kan zijn dat je ipad dan niet eens meer wil opstarten
capthavoc