Waarom kan ik geen muziek verwijderen uit de windows mediaplayer?

Als ik muziek en/of lijsten van muziek uit de windows 7 mediaplayer wil verwijderen lukt dit niet, ik doe het zoals ik gewend ben rechtermuis klik verwijderen maar het lukt niet om te verwijderen, wie weet raad?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

als je het liedje echt helemaal weg wil hebben doe je dat vanaf de bron/locatie waar deze staat opgeslagen. klik album open,klik op de song die je weg wil hebben met je rechter knop v/d muis,locatie aanklikken en daar de song verwijderen. Is het echt helemaal weg

Toegevoegd na 1 dag:
Als je dat hebt gedaan en het liedje is nog niet uit de mediaspeler. Dan nogmaals op dit liedje klikken en verwijderen, dan ook meteen je prullenbak legen.

Succes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb gedaan wat U aanbeveelt verdwijnt uit de bron maar blijft in Mediaspeler staan...

Andere antwoorden (1)

Wat bij mij lukte is dat je het liedje niet moet aanklikken maar meteen verwijderen (slepen) naar prullenbak