Hoe krijg ik Windows 7 weer gereset?

Hallo,

Ik heb een Packard Bell TJ65 laptop met Windows 7. Naar een lange tijd vond ik het weer eens tijd om te beginnen met een schone lei dus voerde ik een system restore uit van Windows 7. Bij het opnieuw installeren heb ik een gebruikersnaam en wachtwoord gekozen.

Het probleem is dat ik niet meer kan inloggen met het door mij opgegeven wachtwoord. Kan iemand mij helpen? Ik wil graag mijn laptop en windows 7 weer resetten maar dat lukt niet zolang ik niet ingelogd ben, heeft iemand een oplossing voor mij? p.s. al mijn bestanden zijn backed-up.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Hallo,

U kunt als de laptop opstart tijdens het verschijnen van het Windows logo F8 zo snel mogelijk achter elkaar indrukken en als het goed is verschijnt er een keuze menu en onderaan staat meestal Packard Bell Recovery Management als u die aanklinkt kunt u kiezen voor volledige systeemherstel of besturingssysteem herstel.

Veel succes!

Gr. Gebruiker71!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

U kan altijd een format c doen.
U gaat naar start en typt op de commandolijn format, bovenaan verschijnt nu format.com en kan daar op klikken.
Dit kan ook via Configuratiescherm\Systeem en beveiliging naar systeem beheer.

U moet nu wel over een installatie cd beschikken van W7 of ander OS.

Met deze actie zal ALLES gewist worden op uw HD.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Format C: is onnodig en dom om uit te voeren. Dit kan namelijk ook met de installatie cd, maar eigenlijk met de installatie partitie aangezien er al jaren geen installatie cd's meer geleverd worden met laptops. Het enige wat je dan overhoudt is een onbruikbaar systeem als de installatie cd/partitie het niet doet / niet aanwezig is. Het is dus gokken zonder positief effect.