Kan ik bij windows 8 mijn e-mailadres om aan te melden veranderen?

Ik heb mijn hotmailaccount als microsoft account. Dus als ik de pc aanzet moet ik mijn wachtwoord van Hotmail intypen om aan te melden. Naderhand kon ik een dag lang niet op mijn Hotmail (postvak)wat overigens nu outlook is. Toen heb ik een nieuw wachtwoord aangemaakt.. Mijn oude wachtwoord deed het nog wel bij het aanmelden bij windows 8, maar na een dag of 2 niet meer. Toen kon het alleen met het nieuwe wachtwoord wat ik had aangemaakt voor mijn Hotmail postvak. Dit begrijp ik dus ook niet. Waarom zit daar 2 dagen tussen? Is het misschien sowieso beter om voor het aanmelden voor windows 8 een ander e-mailadres te gebruiken? En kan ik dit nog veranderen? Want het is wel zo als ik dus aanmeld dus windows 8 opstart, mijn postvak ook meteen is aangemeld en dat vind ik niet altijd handig.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je zou een tweede Microsoft account aan kunnen maken waarvan je de emailfunctionaliteit niet gebruikt. Voor email gebruik je dan je oude account.
Om in te loggen op W8 met het nieuwe account zou je eerst over kunnen schakelen naar een lokaal account. Direct daarna schakel je terug naar het Microsoft account waarbij je dan je "nieuwe" Microsoft email adres kan invullen.