Hoe kan ik op mijn ipad 3 ios 6.1 jailbreaken?

Graag in stappen uitleggen...
Super bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://evasi0n.com na het downloaden gewoon de stappen volgen.

Het beste antwoord

1. Haal je code slot van je ipad af door dit gewoon uit te schakelen.
2. Ga naar itunes en maak een back up (dit is gewoon verstandig)
3. Ga naar evasi0n.com en selecteer wat je gebruikt (mac of windows of linux)
4. Klik op de klik hier button en ga verder (nu download je het programma)
5. Plug je ipad in de computer en klik op jailbreak.
6. Volg nu alle stappen die op het scherm komen (je hoeft maar 1 ding te doen alleen gewoon niet aan je ipad komen als er dont touch staat)
7. Als je klaar bent met alle stappen start je cydia op en kan je beginnen met tweaks te downloaden.

Een paar extra dingen:
Cydia kan op dit moment niet alles downloaden omdat de servers overbelast zijn.
Je klok gaat een uur terug (dit moet je even goed zetten weer)
De weer app doet het niet meer als je gejailbreakt bent op dit moment. Het jailbreak team is druk bezig om hier een fix voor te vinden.
Als het programma vast loopt of je blijft steken op het apple logo:
Houd de homo en power knop voor ongeveer 15 seconde indrukt en probeer opnieuw te jailbreaken.

Vragen?
Bronnen: