Hoe krijg google weer als startpagina terug?

Ik heb laatst iets heel raars gedownload en nu heb ik dit pagina http://search.conduit.com/?SearchSource=10&CUI=UN10477476961481032&ctid=CT3241951 als startpagina. Ik heb het al een paar keer geprobeerd te veranderen naar www.google.nl, maar dan komt er na een paar secondes een hokje rechts onder waar in staat dat mijn poging de startpagina te veranderen geblokkeerd is en worden mij instellingen geannuleerd. Ik gebruik Windows Internet Explorer 9. Help me a.u.b. wamt deze zoekmachine werkt traag en er komt steeds reclame.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
19.9K

Het beste antwoord

Een tabblad openen en www.Google.com (evt .be of .nl) typen in de adresregel.
Alle andere sluiten en dan naar Extra/Internet opties/ dan op "Huidige gebruiken" dan op "Toepassen" en "OK".
De volgende keer dat u IE opstart zal deze als startpagina beginnen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Installeer spybot search and destroy ..laat dit programma je computer controleren..ga daarna terug naar je internet Explorer en via. ..instellingen rechts bovenin..dan tabblad algemeen...type daar je startpagina... Succes !!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zou in ieder geval die nieuwe software deactiveren in Internet Explorer en dan nog eens Google opnieuw proberen in te stellen:

Ga naar het tandwieltje rechtsboven voor de instellingen en kies "invoegtoepassingen beheren" .
Kijk of de software bij "Zoekmachines" staat of "Werkbalken en uitbreidingen".
Selecteer en klik rechtsonder op verwijderen.

Start de browser opnieuw en kijk of je nu wel de startpagina kunt instellen.