Kan je in windows 8 een snelkoppeling maken voor een site in het tegelmenu?

Bijv.:
Een 'tegel' die naar, bijvoorbeeld, facebook.com gaat als je erop klikt.
Is dit mogelijk en zo ja, hoe?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (1)

Dat is geen enkel probleem. In IE10 kan je met het submenu onderaan de pagina met de punaisse aangeven dat je de website aan favorieten of aan Start wilt toevoegen. Als je hem aan start toevoegd verschijnt hij als een tegel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt! Ik krijg alleen het submenu niet geopend?
Ik heb een samsung series 9, waarmee ik het submenu in programma's als mail en dergelijke het submenu kan openen door snel naar beneden te vegen over het touchpad. Dit werkt niet bij IE10, waardoor ik het submenu niet te zien krijg.. Hoe kan je nog meer het submenu openen? En kan dit ook in Chrome, zelfde manier?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb inmiddels gevonden hoe de site toe te voegen als tegel! Je bedoelde een ander menuutje dan dat ik in gedachte had =)
Maar ik heb nog een vraag; is het mogelijk de tegel een 'foto' te geven die jij wilt?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb er wel eens een app voor zien langs komen. De appstore is niet zo uitgebreid, maar kijk hier eens rond: http://www.windows8apps.com/new/apps/page-1-0-0-0-2/ Standaard staat de optie: zoeken in Nederlands aan. Die moet je sowieso uitzetten om meer apps in beeld te krijgen. Op bovenstaande site staan alle apps; ook de Japanse