Kan je de windows 7 upgrade vaker installeren?

Ik heb mijn voorgeinstalleerde windows vista versie omgezet naar window7 via de update versie. Aangezien ik mijn computer eens in de zoveel tijd compleet herinstalleer, wil ik weten of dat nu wel kan, of dat windows vista voorgeinstalleerd moet zijn.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (3)

Je hebt geluk. Je kunt van een Windows 7 update-disk ook een complete install uitvoeren.
Mag ik wel mijn mening geven over het regelmatig geheel opnieuw installeren van Windows? Dat is tegenwoordig niet meer nodig.
AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
"Dat is tegenwoordig niet meer nodig."
Dat is ongeveer evenveel nodig als vroeger bij W98, W2K of WinXP... Allemaal zijn ze vatbaar voor zware problemen. Vergeet niet dat velen niet eens een virusscanner installeren. Maar op _reguliere_ basis de boel opnieuw installeren, als alles 't nog gewoon doet: dat heeft geen nut, natuurlijk. Pas als de boel goed overhoop licht, zoals bij een virus op de PC van een collega van mij; zelfs veilige modus doet 't niet meer.
AWM
14 jaar geleden
Ja, mmm, dan heb je het over een noodmaatregel. En nood breekt wet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Af en toe op nieuw beginnen kan geen kwaad. Lekker een verse install alle rommel die diverse programma's hebben achter gelaten er weer af, kan je pc weer een stuk sneller maken.
AWM
14 jaar geleden
Het kan nooit kwaad. Als je teveel tijd hebt :)
En inderdaad, dan is ie weer snel, maar zodra je weer software gaat installeren wordt ie weer trager. Ik zou dan een image maken waar de belangrijkste software al op staat. Ik moet er niet aan denken in mijn situatie. Ik denk dat ik drie dagen bezig ben om alles zo weer te krijgen als het was, na een schone install...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Drie dagen maar? Ik zeker drie weken ;).
Of eigenlijk is 't een continue-proces; regelmatig sleutelen.
Heel eenvoudig: Ja.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat kan maar 1 keer ten zei je hem verwijderd hebt