ik kan via mijn laptop bijna niks meer doen hoe kan ik dit weer goed zetten?

Ik had de AVG 2013 proef versie gedownload maar toen die verlopen was kon ik de 2012 niet terug krijgen. En nu een paar dagen later nadat ik mijn laptop een keer opnieuw had opgestart kreeg ik een basis beveiligings programma ofzo en als ik dan een bestand ( internet of iets anders ) wil openen komt er te staan dat het niet mogelijk is omdat er mogelijk dit en dit virus op staat. Hoe kan ik dit weer goed krijgen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Je kan niet anders doen dan de hele virus scanner toestand te verwijderen
als dat niet lukt dan is het mogelijk vanuit veilige modus
druk op f8 tijdens het opstarten en ga naar veilige modus eventueel met netwerkverbinding.

en verwijderd heel AVG vanuit het configuratie scherm
ik vermoed ook dat alles wordt tegen gehouden door de firewall versie van AVG ?
dus als dat een apart onderdeel van AVG is gooi dat er ook af
desnoods daarna nog een scan met ccleaner
om restjes te verwijderen
ook malwarebytes is goed

het is misschien zelf beter eerst met malwarebytes te scannen
omdat je misschien zelf een fake versie AVG er op hebt zitten ?

dus malware eerst
komt daar niets uit dan
AVG verwijderen en eventueel de AVG firewall software
en dan opnieuw opstarten en de windows firewall inschakelen
daarna zou je AVG er weer vers op kunnen zetten
maar probeer eens microsoft security essentials ?
capthavoc
11 jaar geleden
capthavoc
11 jaar geleden
probeer malwarebytes eens ?
want dit gedrag is wel erg vreemd voor AVG
vermoed dat het malware is ?