Hoe maak ik een playstation network account?

ik weet de wpa sleutel niet ( ook niet op router gevonden )

graag in stappen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Als het goed is heb je ergens een handleiding voor je router liggen, daar staat ergens de wpa sleutel. En als je de handleiding niet kunt vinden kun je misschien je netwerk operateur bellen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Haha, eerst en vooral moet je die wpa sleutel te weten komen.
Anders kan je niet verder.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
probeer anders even je router te resetten, en dan de code die er dus opstaat of in het boekwerk ervan op te zoeken..