Is het waar dat Windows 8 niet zo'n succes is als de introductie van W7 Ik heb een nieuwe laptop nodig en twijfel erg. Komt er binnen één jaar een W9?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En wat maken wat cijfertjes dan uit? Je hebt een laptop nodig of niet. Dus koop je er een... of niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het klopt ik ben ook niet zo tevreden met Windows 8 ik heb ook een Windows 7 PC is veel fijner maar iedereen zijn eigen mening, Ik zou kiezen voor Windows 7 kun je veel meer mee. M.V.G....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mensen zeiken teveel op dingen die net nieuw uit zijn. Je moet gewoon even leren hoe de nieuwe interface van Windows werkt. Met de Windows toets kan je overigens makkelijk terug naar het o zo bekende bureaublad.

Het beste antwoord

Ga je een nieuwe pc/laptop aanschaffen en heb je ( terecht) twijfel over w8. Schaf er 1tje aan met gratis recht van w7 naar w8. Persoonlijk ben ik nooit de eerste die een nieuw besturingssysteem als eerste wil hebben. Ik wacht vaak een jaar om te kijken hoe het zich ontwikkelt. Kan veel ergernis besparen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Het klopt ik ben ook niet zo tevreden met Windows 8 ik heb ook een Windows 7 PC is veel fijner maar iedereen zijn eigen mening,

Ik zou kiezen voor Windows 7 kun je veel meer mee.

M.V.G....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat kan je meer met w7 dan w8?
Windows 8 is net als alle andere windows versies slecht begonnen ook windows 7. wacht tot het eerste servicepack uit is. die zorgt voor veel verbeteringen en heeft dan de meeste kinderziektes eruit gehaald!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
het is inderdaad een groot verschil, ik verwacht dat er binnen nu en 1 a 2 maanden software uitkomt om het windows 8 menu in windows 7 toe te voegen. daarmee zou ik eerst kijken of je dat fijn vind werken.

Toegevoegd na 5 minuten:
ik ben sinds een week bezig zelf een menu te maken over 1 maand te downloaden via een van de bronnen