Hoe kan ik mijn Internetsnelheid verbeteren?

uit de resultaten van de 'speedtest' blijkt dat ik ver onder de gemiddelde snelheid zit, wat kan ik hier aan doen?

Toegevoegd na 6 minuten:
ping: 46ms
download snelheid: 4.59
uploed snelheid: 0.76

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Doe deze test nu nog een keer maar dan DIRECT van je internetaansluiting, dus zonder WiFi en als enige PC. Als het resultaat dan nog steeds hetzelfde is, moet je contact opnemen met je provider; daar kan je verder weinig aan doen.

Als je via WiFi aan het net zit, probeer eens een andere locatie (dichter bij de router).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ruim eerst je hele computer op...
Zoals defragmenteren etc.
Download daarna een spybot remover.
En download daarna google chroome.
Ik weet zeker dat je internet dan sneller is.
Zoniet neem dan contact op me je aanbieder
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
als je een abonnement hebt van 5mb download is dit de snelheid natuurlijk die je krijgt heb je een hoger abonnement met meer snelheid is 4.59 mb natuurlijk wel erg laag ben je draadloos of met kabel verbonden?