hoe maak ik een thuisgroep aan?

op de laptop heb ik win 7 staan en op me desktop heb ik ook win 7 staan,
beide hebben avg virus scanner, als ik lid wil worden van een thuisgroep (om bestanden te delen) vragen beide computers een wachtwoord, als ik op probleemoplosser klik krijg ik een help venster, ik klik op `nieuw thuisgroep aanmaken`, maar moet gelijk een wachtwoord invoeren, in het help venster staat dat in het venster waar ik een wachtwoord in moet voeren ook een optie is om het wachtwoord aan te maken/ te laten zien... maar die optie heb ik helemaal niet...
hoe maak ik een nieuw thuiswerk aan of waar vind ik het wachtwoord? deze 2 computers zijn beide net nieuw en er is niet eerder een poging gedaan om een thuisgroep te maken dus een wachtwoord bestaat nog niet eens..

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Hier staat het duidelijk beschreven hoe gemakkelijk je het kunt doen ...
Mijn is het op deze manier ook gelukt. Veel succes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je verbinding maakt met een netwerk vraagt hij of het een thuis- bedrijf- of openbaar netwerk is klik dan gewoon op thuisnetwerk.