Kan ik het simkaartje uit mijn mobiel ook in mijn tablet gebruiken, als die 3 g heeft. Zodat ik dan ook op internet kan?

Ik heb een abonement voor mijn mobiel en wil die ook gebruiken in mijn tablet. Zou dat kunnen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (2)

Als het formaat van de simkaart goed is, dan moet dat gewoon werken!
bamibal
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
is dat niet standaard dan. ik wil graag een samsung galaxy tab, maar twijfel tussen 3g of niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb een sony E6 als mobiel en tele2 als abonnement en wil graag de internet functie gebruiken in de tablet. Met 3 g dan.
Jawel. Dat kan.
Je tablet moet natuurlijk wel een simkaart plek hebben...

Wat je ook kan doen: veel toestellen kan je instellen als wifi-point. Dan kan je met je tablet via wifi verbinding maken met je telefoon, en je telefoon gaat dan het internet op. Uiteraard stel je een wachtwoord in, zodat niet de hele buurt op jou telefoon mee kan surfen.