Omdat Alt-S bijvoorbeeld een beetje te dicht in de buurt komen, en ik gisteren geheel per ongeluk met 1 hand daardoor een mail verstuurde aan een nogal belangrijke meneer bij Google.

Vlak voordat ik een regel met wat persoonlijke frustratie over z'n stomme wijf wilde wegknippen.... daarom dus!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
En nee, ik hoef voorlopig niet meer op het hoofdkantoor langs:)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik weet niet welke PC, of laptop jij hebt? Maar bij mijn laptop word bij iedere alt, ctrl, del gevraagt wat ik precies wil doen... Misschien dat dit komt omdat ik altijd een scherm of 6 open heb staan?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nee, ik had het over Alt-S, 2 toetsen, ter uitleg dat toetsen (waaronder Ctrl-Alt-Del) niet te dicht bij elkaar moeten zitten... He, je bent slimmer!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nadeel is mijn nieuwsgierigheid dat ik van heel veel dingen om er over mee te kunnen praten:))

Andere antwoorden (6)

Dat verkleint de kans dat je ze per ongeluk aanslaat.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Zodat je niet per ongeluk deze combinatie kan invoeren. In eerdere versies betekende CTRL+ALT-DEL als een Restart.

Zou zomaar dit antwoord kunnen zijn.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als je de rechter CTRL/ALT pakt dan lukt het gewoon met één hand.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
misschien wel bewust gedaan, bepaalde toetsencombinaties kunnen misschien wel schade aan je pc aanrichten als je niet precies weet wat je doet
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Om het uitdagend genoeg te maken om met een computer te werken. Het is vaak erg saai op kantoor, vandaar dit mechanisme. Nee hoor, het juiste antwoord staat al hierboven.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het betekent "controle alternative deletion", een beetje vertaald de controle hebben over een alternatieve verwijdering of stoppen met iets. Mooi dat die toetsen er al zaten.