Is windows 8 op mijn laptop mogelijk ?

De systemeneisen van windows 8 zijn alsvolgt:

Processor: 1 (GHz) of sneller met ondersteuning voor PAE, NX en SSE2
RAM: 1 GB (32-bits) of 2 GB (64-bits)
Beschikbare schijfruimte: 16 GB (32-bits) of 20 GB (64-bits)
Grafische kaart: Microsoft DirectX 9 grafisch apparaat met WDDM-stuurprogramma

Alleen in mijn opzicht heeft mijn laptop een andere maatstaaf om deze gegevens duidenlijk te maken, of in ieder geval:
Intel Core i5-430M processor
ATI Mobility Radeon HD 5470, 512MB VRAM
4 GB DDR3 Memory, 500 GB HDD

is voor mijn laptop upgraden van windows 7 naar windows 8 mogelijk ofniet ?

bij voorbaad dank.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Makkelijk! Je hebt een super goede pc, dus het is een echte aanrader. Ik zeg doen! Grote kans dat je laptop nog sneller wordt ook.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Upgraden naar Windows 8 is in jouw geval zeker mogelijk!
Windows 8 vraagt iets minder van een PC, dus misschien word je laptop wel een stukje sneller met het laden en openen van programma's ook nog!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zou zeggen, ga je gang met windows 8, ik zelf ben met developers preview in augustus 2011 begonnen en ik kan alleen zeggen een geweldig O.S