Kun je met een Windows xp home cd een serial van Windows xp Professional installeren?

Ik heb een Win xp Home cd maar een serial van Win xp Professional. Is het mogelijk om die serial te gebruiken? want die zit bij de computer. Alvast bedankt!!!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Nee je krijgt het niet geïnstalleerd. Het zal halverwege afgebroken worden. De serial de home versie komt niet overeen met een Pro versie

Toegevoegd na 6 minuten:
Ik bedoel natuurlijk dat de serial van de Pro versie niet overeen komt met de home editie. Je zal van iemand een pro versie moeten lenen. Dan zal het wel lukken en het is bovendien met de originele serial ook legitiem
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nee, dat gaat niet lukken. Ook de taalversie moet dezelfde zijn. (Al kun je bij de pro, of de enterprise? versie de taal kiezen.)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
capthavoc
11 jaar geleden
idd dat gaat niet lukken
Ja hoor, je kan hem prima installeren alleen zal hij niet geactiveerd worden omdat de serial niet klopt met de versie. Dus dan zul je 30 dagen hebben om hem te activeren anders krijg je van die meldingen 'uw windows is niet legitiem'...