Kan Windows 8 op mijn pc?

Ik las op internet dat Windows 8 26 oktober te downloaden is. Maar nu is de vraag want ik heb een pc met een beeldscherm van 1240 x 1020 pixels kan Windows 8 op mijn pc? Of moet ik een nieuw beeldscherm kopen?
Link:
http://www.microsoftstore.com/store/mseea/nl_NL/pdp/productID.256400500

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Draai hier Win 8 (gelekte versie) en ik kan mijn resolutie terugdraaien tot 1024x768 en dan zie ik geen problemen ontstaan ook niet in apps.

Het beste antwoord

Als ik het goed lees staat er dat de videokaart de resolutie van 1366 × 768, DirectX 9 moet aan kunnen en een WDDM-stuurprogramma moet hebben, dus als jou videokaart dat heeft en je systeem ook aan de overige eigenschappen voldoet moet het vast wel lukken! Ga er maar van uit dat als je windows 7 kan draaien dat je windows 8 ook kan draaien.