Al mijn apps sluiten na een paar seconden.

Ongeveer een week geleden heb ik ios6 gedownload op mijn ipod touch 4g. Maar als ik apps open vallen ze na een paar seconden weer uit. Twitter, Angrybirds of safari het maakt niet uit aan het geheugen ligt het niet want heb nog 19 gb vrij. Weten jullie de oorzaak of de oplossing? Alvast bedankt voor de moeite! (:

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Toestel uit en weer aan ! Nee ? Dan app verwijderen dan naar aankopen niet op dit toestel en op nieuw enz ja dit heeft voor mij geholpen maar bij jou ? Succes .
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je moet regelmatig je iPod uitzetten.
Ook is het handig om je geschiedenis te verwijderen;
- Druk 2 keer op de thuisknop
- Dan komt er een balk met je geschiedenis
- Tik een van de apps ongeveer 10 secondes aan
- Verwijder ze uit de geschiedenis
Bij het aan en uitzetten wordt de geschiedenis automatisch verwijderd, maar dat duurt even en met de geschiedenis verwijderen ben je zó klaar.
Succes!