Hoe zorg ik er voor dat mijn laptop ventilatoren minder draaien?

Ik heb een net gekochte ASUS X54C en ik erger me aan dat voortdurende geblaas.

Ik heb niet veel programma's staan, 50 processen in taakbeheer en het ligt ook niet aan stof aangezien hij nieuw is.

Hoe zorg ik er voor dat hij stiller wordt?

Mvg,

Ron

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Via speedfan misschien. Hou in deze applicatie dan wel de temperaturen in de gaten. Harddisks max op 50°C en de andere componenten, nou dat hangt er vanaf wat de fabrikant erover schrijft. Opletten geblazen dus!