Hoe kun je er voor zorgen met Bandicam, als je gaat filmen, dat je twee stemmen hoort , bijvoorbeeld met skype ?

We willen in het filmpje twee stemmen horen als we in een skype gesprek zitten, heeft iemand een oplossing?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Alle geluid die je wilt opnemen naar de audiolijn sturen waar bandicam van op neemt. zo ver ik weet ondersteunt bandicam geen meerdere geluidskanalen.