Zijn deze Ubuntu stickers ook ergens anders te verkrijgen?

In de officiële Canonical Store zijn de verzendkosten zo'n £8 en dat vind ik een beetje teveel van het goede voor een stickervel van £1.75.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
gewoon plaatje downloaden en op een A4-stickervel uitprinten, stukje boeklon er overheen, Bob's your uncle!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is een goede oplossing freekfluweel. In theorie dan, want ik heb helaas geen kleurenprinter. Toch bedankt voor het meedenken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Leen dan een kleurenprinter of print ze elders af. Of bezoek eens een computerbeurs, daar zullen er ook wel rondslingeren.

Het beste antwoord

Dat specifieke vel kan ik niet vinden, maar powered by ubuntu stickers kun je in Nederland bestellen voor € 0,50 of zelfs gratis krijgen als je contact opneemt via dit adres:

Netherlands

Ubuntu Stickers
Hyacintstraat 13
4587 AV Kloosterzande
The Netherlands

Thanks to the Dutch Ubuntu Team!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ben dit adres al eens tegengekomen, maar ik las dat de stickers al een tijdje op zijn. Toch bedankt voor de moeite! Ik ga ze overigens bestellen op unixstickers.com, dan koop ik er meteen wat Lubuntu stickers bij.