hoe komt het dat mijn google zoekmachine tijdelijk niet beschikbaar is wat kan ik eraan doen?

De chrome pagina's staan wel onder in het balkje maar ik krijg een onbekende zoekmachine omdat google chrome tijdelijk niet beschikbaar is , of is verhuisd naar een andere plek. Wel lastig als je iets wilt googelen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Als je een onbekende zoekmachine krijgt ipv Google dan heb je een vijandelijke extensie gedownload (per ongeluk). Is het Babylon/Ask me etc. Even bij de sleutel (rechtsboven) extra's aanklikken en dan naar extensies gaan en daar de ongewenste verwijderen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het kan zijn dat de zoekmachine overbelast is. Probeer het laten gewoon nog eens. En anders moet je Google Chrome misschien verwijderen en opnieuw downloaden.

Toegevoegd na 27 seconden:
laten moet zijn later
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klik op 'Voorkeuren'. Daar kun je je extensies beheren en ook je zoekmachines.