Bestaat er een smartphone (besturingssysteem) die je aan een grote touchsreen TV kan aansluiten?

Ik wil een smartphone aansluiten aan een touchscreen TV. Echter, de meeste smartphone besturingssystemen (zoals iOS en Android) ondersteunen dit niet (pas na een jailbreak/hack). Mijn vraag is: welke besturingssysteem voor de smartphone ondersteund dit wel (zonder een hack)?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Die kans is klein; de meeste besturingssystemen hebben intern enkel de drivers voor de randapparatuur die ze verwachten, en jouw TV zal daar (als invoerapparaat) niet onder vallen. Heeft de fabrikant van de TV een driver beschikbaar gesteld?