Windows update loopt vast, hoe kan ik dit oplossen?

Als ik mijn PC uitzet geeft de computer aan: Windows XP update 1 van 58 installeren, schakel het systeem niet uit. Dan blijft hij vastlopen bij 2 van 58 ( ik heb het 3x getest en hem 3 uur aangehouden al die keren ) en vervolgens sluit ik mijn pc illegaal af.

Dat is natuurlijk niet goed, en ik wil graag weten hoe ik dit kan oplossen, want soms komt deze update en soms niet.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (2)

Zonder te weten om _welke_ update het gaat, wordt het erg moeilijk. Dit kan je bekijken in de lijst met updates die ie voorstelt als je naar http://update.microsoft.com gaat en dan op Snel klikt en dan gaat ie zoeken en zie je o.a. welke update de 3e is. Geef dat hier door op GV.
Doe ook eens: rechtsklik op Deze Computer, Beheren, Logboeken, en bestudeer het Systeem- en eventueel het Toepassing-logboek. Dit is tijdrovend (je Googlet en test je vaak een ongeluk als je de oorzaak van een bepaalde foutmelding wilt vinden en oplossen).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik had dit ook na 6 uur was hij nog niet klaar.. toen heeft hij een nachtje aangestaan en toen was hij smorgens klaar.. dus ik stel voor de pc een nachtje aan te laten