Hoe kan ik via bootcamp windows 7 op me mac zetten?

ik heb met mijn officiele windows 7 cd een Iso gemaakt en op mijn usb gezet, en bij 25 % stopt hij elke keer en geeft een fout aan, ik zou een torrent erg waarderen en dat zou in dit geval ook legaal zijn omdat ik hem in de winkel gekocht heb met licentie erbij.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

ik heb gewoon de cd van windows 7 ingestoken, het bootcamp programma geopend en dan gewoon die drivers op een usb gezet. dan zou hij het normaal moeten doen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb de macbook pro retina, dus geen cd drive maar wel een externe, maar vond niks op de mac waarbij ik een cd kon gebruiken alleen usb?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
mmmm raar, dan weet ik het niet. je kan dit het beste eens vragen op www.onemorething.nl hier zitten veel mensen die er veel over weten. succes!!