Hoe verander ik mijn bureaublad achtergrond? (zie beschrijving)

In foto 1 staat een witte achtergrond als bureaublad achtergrond. Als ik rechtermuisknop -> Eigenschappen -> Bureaublad doe geeft hij wel aan dat er een foto staat. (foto 2).

Hij geeft ook aan dat hij een kleur erover doet. Hoe verander ik dat de kleur weggaat en dat de foto te zien is?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
7.9K

Het beste antwoord

Op je tweede foto zie je in het bureaublad menu rechts onderin 'kleur' staan. Die staat nu op wit, die moet je even op 'geen' of 'transparant' zetten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

om je bureau blad te veranderen moet je eerst een foto hebben opgeslagen ergens die je wilt gebruiken als achtergrond,
dan ga je naar start> configuratiescherm> vormgeving en persoonlijke instellingen> bureaublad wijzigen> en dan kan je bladeren naar je gewenste foto of een effen achtergrond kiezen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Op een lege plek in het bureaublad rechts klikken, en dan kiezen voor Persoonlijke voorkeuren. Daar klikken op Bureaubladachtergrond. Op die bladzijde geef je onderaan aan hoe de afbeelding moet worden weergegeven. Als je dan op OK klikt is het bureaublad veranderd.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dit is voor windows vista en 7, niet voor windows xp