Waarom worden mijn vensters niet transparant als ik over de knop Bureaublad weergeven ga?

Wanneer ik mijn muis naar de knop Bureaublad weergeven ga, worden al mijn openstaande vensters niet transparant. Waar kan ik instellen dat dat wel gebeurd. Voor de mensen die niet weten welk effect ik bedoel, kunnen het hier lezen (LET OP! Het filmpje klopt niet): http://www.breekpunt.nl/artikel.aspx?artikelid=2944&rubriekid=2

Toegevoegd na 2 minuten:
Het gaat hier trouwens om windows 7

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

- Beweeg de muis naar een blokje helemaal rechts in de taakbalk. Alle vensters worden nu doorzichtig. Alleen de kaders van de oorspronkelijk geopende vensters worden nog wel aangegeven.

- Beweeg de muis weg om alle vensters weer zichtbaar te maken.

Je moet even opletten dan je niet klikt maar dat je alleen je muis er oplaat staan, dan zou het moeten werken.

En heb je wel de aero thema ingeschakeld, i p v bijvoorbeeld het klassieke thema?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Waarschijnlijk heb je dit per ongeluk uitgezet. Je kunt dit gemakkelijk weer aanzetten, door met de rechtermuisknop op het vlakje rechtsonder in je scherm te klikken en 'Bureaublad kort weergeven' aan te vinken.