Ik heb zonet per ongeluk een sneltoets gebruikt waardoor ik deze internetpagina verkleind heb. Hoe krijg ik het weer groot ?

Toegevoegd na 12 minuten:
Het is alleen deze pagina die kleiner wordt weergegeven en niet andere webpagina's Ik denk dat ik het alleen met een sneltoets weer groter kan krijgen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.5K

Het beste antwoord

De CTRL toets en dan scrollen (naar boven scrollen is groter maken).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mijn probleem is opgelost bedankt he !
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Graag gedaan :)

Andere antwoorden (3)

Door op het vierkantje naast het minnetje te klikken.
11 jaar geleden
Of rechtsonder in je beeld staat een icoontje waar je je beeldscherm terug op 100% kan zetten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
de controltoets en + is vergroten,
de controltoets en - is verkleinen.