Resetten je bedoeld ui je mond te halen? Waarom? Je neemt hem in zodat je niet ziek word je hoeft hem niet ui te halen anders vinger in je keel maar dat is dom om te doen

Toegevoegd na 17 minuten:
Ow sorry het spijt me ik dacht dat u de pil bedoelde maar ik weet dat je op fabrieks instellingen moet klikken

Toegevoegd na 17 minuten:
Ow sorry het spijt me ik dacht dat u de pil bedoelde maar ik weet dat je op fabrieksinstellingen moet klikken

Toegevoegd na 17 minuten:
Ow sorry het spijt me ik dacht dat u de pil bedoelde maar ik weet dat je op fabrieksinstellingen moet klikken

Toegevoegd na 17 minuten:
Ow sorry het spijt me ik dacht dat u de pil bedoelde maar ik weet dat je op fabrieksinstellingen moet klikken
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
een tablet gezien als een pilletje wordt hier niet bedoeld. ze bedoeld een tablet zo'n apparaat waar iedereen tegenwoordig mee rond loopt met een touchscreen. groeten,
Bart