hoe kan ik een printer toevegen in confriguratie scherm?

weet hiemand hoe je in windows xp een printer toevegen.
via het confriguratiescherm.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Configuratiescherm, hardware en geluiden en in dat rijtje staat ook apparaat toevoegen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat kan op 3 manieren.
1) Als er een cd bij is moet je de cd gebruiken om de software en drivers te installeren. Dan komt de printer automatisch in het configuratiescherm.
2) Als er geen cd bij is kijk of je op de site van de leverancier software en drivers kunt downloaden. Let hierbij op dat als de taal van je Windows Nederlands is, je ook moet kijken of er een Nederlandse site is met Nederlandstalige software is, anders werkt het niet (geldt o.a. voor HP).
3). Als bovenste 2 punten niet lukken steek dan de printer in de USB poort en kijk of Windows er wat van kan maken of dat het wil zoeken naar en driver op internet. Volg de aanwijzingen.