kun je een word document dat je geopend hebt in windows live en de opdracht gegeven hebt van op te slaan terug vinden? Waar in welke map? Hoe ?

ik heb een document via windows live in een mail binnengekregen. Ik heb in dat document heel wat wijzigingen aangebracht en als ze het vroegen dat opgeslagen. Nu vind ik nergens dat document terug ? Enkel het begindocument ? dus uren werk kwijt ? of toch nog ergens op te halen ? Hoe ?

11 jaar geleden

Het beste antwoord

Als je een ander document opent, ik neem aan dat je dat doet met "Microsoft Works Tekstverwerker" uit Works of met Word uit Office.
In beide tekstverwerkers zit onder bestand de "recent o.i.d knop" als je daar op klikt dan zie je laatste 3 of 4 bewerkte documenten. Open je document en sla het op "opslaan als" en geef het een ander pad bijvoorbeeld het bureaublad.

Een andere mogelijkheid is dat het gewoon in je documenten map staat.

Een derde mogelijkheid is dat je het bestand nogmaals opent op de manier waarop je het de eerste keer deed en zonder iets te veranderen kiest voor "opslaan als" maar nog niet opslaan, je kunt nu zien waar het opgeslagen word, bijvoorbeeld C:\Users\ je naam\documenten\mijn documenten o.i.d.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
doralien
11 jaar geleden
t probleem is dat ik dat document geopend heb via de mail en gewoon geklikt heb op opslaan en niet op opslaan als .. in de map documenten staat het niet .. en via word zie ik alleen het ontvangen document zonder de veranderingen die ik erin heb aangebracht ...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
zoek in deze computer eens op *.doc je vind dan alle documenten ook de door word gemaakte schaduw documenten die met het ~ ervoor.

Andere antwoorden (1)

Als je de naam van het bestand nog weet, kun je naar start gaan en dan in de zoekbalk de bestandsnaam typen. Dan komt ie in de zoekresultaten en kun je ook zien in welke map hij staat.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
doralien
11 jaar geleden
heb ik ook al gedaan .. doch enkel het niet bewerkte document staat daar .... des al niet te min dat ik verschillende keren op opslaan geklikt heb ( niet opslaan als )...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hm.. ja ik heb hetzelfde probleem hoor. Ben de helft van de tijd ook m'n documenten kwijt. Wat ik laatst heb gedaan, is een andere map aanklikken waar je ze inzet. Dus bijvoorbeeld veranderen van "mijn documenten" naar "mijn afbeeldingen". Toen kon ik 'm wel terugvinden. Succes.