Ik heb de consumer review op 1 van mijn pc,s gehad eerlijk gezegd vond ik het de moeite van overstappen niet waard
het is idd bedoeld voor touchscreens dat is eigenlijk de enige extra functionaliteit
en misschien ls je een xbox o.id hebt dat dat beter combineert of zo
maar nee windows 8 is niet specifiek bedoelt voor pc
en ik heb niet kunnen ontdekken wat het voordeel is boven windows 7
capthavoc
11 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Windows 8 is een toekomstige versie van Microsoft Windows, een reeks van besturingssystemen ontwikkeld door Microsoft voor het gebruik op computers, laptops en tablets en is de vermoedelijke opvolger van Windows 7. De RTM-versie zal in augustus uitkomen, gevolgd door de definitieve versie in oktober.[1] De meest recente versie van Windows 8 is de Release Preview uitgegeven op 1 juni 2012.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Windows_8
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Windows 8 is bedoelt voor de snellere pc's met een touchscreen. In Augustus zal de software worden opgestuurd naar computerfabrikanten zoals Asus, Acer, Packard Bell, HP, enz.
De release zou dan +/- oktober uitkomen. Ik raad je aan om dan nog even te wachten met overstappen, aangezien er altijd (beveiligings)fouten aan het begin van een nieuwe software zitten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Tot nu toe kan e windows 8 enkel bekijken in de consumer preview. Later als hij uit is kan je hem los kopen in de winkel of als je een nieuwe pc koopt staat deze er al automatisch op. Windows 8 is makkelijker in gebruik met een touchscreen maar met een muis werken gaat ook nog hoor!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Windows 8 is momenteel uitgegeven als release preview en naar verwachting (en door Microsoft aangegeven tijdens het MWC 2012 (Mobile World Congress 2012) zal windows 8 in Oktober 2012 in de winkels liggen.

Windows 8 opgebouwd met de Metro interface welke gebruik van touchscreen computers vergemakkelijkt, maar hij is ook te gebruiken op een computer zonder touchscreen en zelfs een notebook met 2GB ram heeft geen enkel probleem met windows 8.