Hoe zet je de omgevingslichtsensor uit op een Sony VAIO laptop?

Vorige week heb ik een nieuwe laptop gekocht (een Sony VAIO SVE1511D1E). Nu zit hier een omgevingslichtsensor op die de helderheid van het beeldscherm aanpast aan het omgevingslicht. Als je in een donkere ruimte zit is dit heel vervelend, bij elke webpagina een andere helderheid. Weet iemand hoe je dit uitschakelt?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik ken de Vaio verder niet.
Maar dergelijk zaken kan je volgens mij regelen bij je (Beeldscherm?)instellingen

Bij een eerdere reactie staat een link welke het volgende weet te vertellen;

Vaio Control Center » Display » Automatic Brightness Settings and uncheck the "Adjust brightness automatically" option.